Vedning på onsdag 27 maj
På onsdag den 27 maj kl. 18.00 blir det tankning av ved på Laxen. Jag kan inte vara med på torsdagen men behöver tömma släpvagnen under veckan. Nu är den full med kluven ved till Laxen så vi ses då för langning av ved. Kan också bli lite skruvande på maskin m.m.
När det gäller resan i juli så bör vi få in någon mer anmälan om det ska bli av. Vi är i dag 14 anmälda men behöver upp till 20 så försök att värva någon till. Anmälan till Gösta Frost tel. 070-52 37 907
